ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 2017-11-24T20:00:43+00:00

Το μεγαλύτερο ποσοστό όλων των ανθρώπων σίγουρα θα αποκομίσει όφελος από τη θεραπεία του βελονισμού. Τα συμπτώματα μπορεί να εξαφανιστούν εντελώς, ή  θα επέλθει σημαντική βελτίωση. Δυστυχώς  ένα μικρό ποσοστό των ασθενών, δεν ανταποκρίνεται στην θεραπεία και δεν μπορούν να υπάρχουν εγγυημένα αποτελέσματα.

Δεδομένου ότι ειδικά στο κέντρο Acupraxis ο βελονισμός εφαρμόζεται από ιατρό με άριστη γνώση της ανατομίας και με μακροχρόνια χειρουργική και κλινική εμπειρία,  μπορεί εύλογα να χαρακτηριστεί μια πολύ ασφαλής θεραπευτική μέθοδος. Οι βελόνες που χρησιμοποιούνται είναι αποστειρωμένες, μίας χρήσεως. Γενικότερα ανά τον κόσμο έχουν υπάρξει περιστατικά  λόγω ανεπαρκούς ή ‘κακής’ χρήσης του βελονισμού και όχι λόγω ανεπάρκειας της ίδιας της μεθόδου.

Αρκετοί άνθρωποι ανησυχούν μήπως αισθανθούν πόνο, όμως ο βελονισμός είναι συνήθως ανώδυνη θεραπεία. Οι βελόνες είναι εξαιρετικά λεπτές (0,16-0,25mm) και οι ασθενείς εκπλήσσονται με το γεγονός ότι η είσοδος της βελόνας είναι σχεδόν ανεπαίσθητη. Μετά την είσοδο της βελόνας, εμφανίζεται ένα αίσθημα θερμότητας και βάρους γύρω από το σημείο εισόδου, το οποίο μπορεί να είναι ευχάριστο.

Ο γιατρός από το ιστορικό, την κλινική και εργαστηριακή εξέταση θα διερευνήσει την αιτία του προβλήματός σας, θα σας προτείνει την αναγκαία θεραπεία και αν επιλέξετε να δοκιμάσετε, ο γιατρός θα τοποθετήσει μερικές βελόνες και θα τις αφήσει για 35-40 λεπτά.
Οι βελόνες τοποθετούνται κοντά στο σημείο που πονάτε και μερικές στα πόδια, στα χέρια και στα αυτιά. Μερικές φορές ο γιατρός θα στρίψει τις βελόνες. Ίσως ο γιατρός να σας προτείνει να κάνετε
ηλεκτρο-βελονισμό, κατά τον οποίο, ένα μικρό και ανώδυνο ηλεκτρικό κύμα μεταδίδεται στις βελόνες.

Κάθε άτομο αντιμετωπίζεται σύμφωνα με την κατάσταση του και τα συμπτώματα. Η δομή της θεραπείας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το μέγεθος του προβλήματος, πότε εμφανίστηκε, περιοδικότητα των συμπτωμάτων, συνοδά προβλήματα υγείας. Πολύ απλά χρειάζονται, 5-6 θεραπείες για ήπιες καταστάσεις, 10-15 σε χρόνιες καταστάσεις. Στη συνέχεια, μερικά προβλήματα μπορεί να χρειάζονται “θεραπεία ενίσχυσης” ανά τρίμηνο ή εξάμηνο.

Όχι. Ο βελονισμός εφαρμόζεται επιτυχημένα σε γάτες, σκύλους, άλογα και άλλα ζώα. Τα ζώα ασθενείς δεν καταλαβαίνουν, ούτε πιστεύουν στην διαδικασία που τα βοηθάει να θεραπευτούν. Μια θετική στάση απέναντι στη θεραπεία σίγουρα ενισχύει την επίδραση του βελονισμού. Αντίστοιχα μια αρνητική επιβραδύνει τα αποτελέσματα του βελονισμού. Μια ουδέτερη στάση δεν έχει καμιά επίπτωση στη θεραπεία.

Συμβουλές για την ημέρα του βελονισμού

• Μην καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες φαγητού αμέσως πριν ή μετά τη συνεδρία.
  • Μην ασκείστε υπερβολικά,  και μην καταναλώνετε αλκοόλ, για 6 ώρες πριν και μετά τη συνεδρία.
  • Οργανώστε με τέτοιο τρόπο τις δραστηριότητές σας, ώστε μετά τη θεραπεία να έχετε χρόνο για ξεκούραση. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τις πρώτες επισκέψεις.
  • Πιείτε ένα ποτήρι νερό μετά τη θεραπεία
  • Συνεχίστε να λαμβάνετε φάρμακα που σας έχει δώσει ο γιατρός σας.
  • Κρατήστε σημειώσεις γιά καθετί που νιώθετε μετά την κάθε συνεδρία. Είναι σημαντικό για το γιατρό να ξέρει πως να τροποποιήσει την επόμενη θεραπεία για την επίτευξη μέγιστου αποτελέσματος.